juni 12, 2009

Bloggtorka

Här har det varit bloggtorka.
Beror på en hel del saker.
Inte haft lust.
Varit sjuk. Det ena efter det andra, man tror inte att det är sant. Sista hemtentan skrevs liggande i sängen.

Idag är jag dock ledig. Jobbat fyra kvällar denna vecka.
Och ute ösregnar det. Nästa helg är det midsommar och jag bara undrar: var ÄR sommaren?

Imorgon ska ena sonen skjutsas till Jönköping och dreamhack! Så Micke åker iväg m en bil fullastad av grabbar och dataprylar och sen ska det lanas i fyra dagar. Att dom orkar?!

Den andra sonen har klippt sig. Rejält. Trodde jag klev in i Alien 3 och såg Sigourney Weaver igår kväll. I morse hade jag vant mig. Ser lite kalt ut men men, det är hans skalle. Får väl ha mössa om vädret håller i sig.

På måndag far Linnea på kyrkans barnläger. Blir borta 3 nätter. Förra året hade dom jätteroligt så det blir nog samma succe i år. Hoppas bara dom får lite badväder och slipper slafsa runt i stövlar hela lägret.

Nej nu ska jag försöka ta mig i kragen och göra lite nytta.

Ps. Har lovat helbild på Theron, det kommer snart här på bloggen. Ds

Inga kommentarer: