januari 23, 2009

Bildbeviset


Ja här kom det alltså, bildbeviset på att öronen äntligen rest sig. Men måste väl tillägga att ibland är det lite si o så med den saken..
Idag är jag ledig, skönt efter en "mastodont" föreläsning igår om juridik..
Men idag är det fredag och helg! Få se om det blir ngn tur ut till schäferklubben imorgon, inte med Theron men bara för att kolla och få lite tips när dom andra tränar.
Theron är mkt bättre och börjar bli "lite" less på denna lugna tillvaro. Förstår honom..
Nä nu ska jag äta lite lunch innan det är dags att hämta yngsta fröken "sångfågel" från skolan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jorå, Jocke har visat denna blogg och jag har varit här inne och läst:-)
Åhh har eran gosses öron rest sig... Kompix verkar inte ha någon brådska med det, ena örat brukar ställa sig en stund ibland. Men han verkar som sagt inte ha någon brådska, har inte ens tappat en endaste mjölktand ännu. Men som alla har sagt åt mig; öronen kommer.
Min blogg blir lite lidande nu när jag har bilddagboken (fast jag varit lite lat även med den). Men jag ska försöka ha igång båda, det är ju som lite skoj.
Går det bra om jag länkar tillbka åt dig? KRAM!!! //Åsa

Theron o familj sa...

Går jättebra att länka, jag bad ju jocke fråga dig om det var ok att länka så. Vi väntade oxå på dessa öron men äntligen..
KRAM TEBAX!