januari 30, 2009

En till valpbild


Var tvungen att lägga in en till valpbild, han är ju så fiin......
Har nya foton men dom är i mobilen, tycker det är så omständigt att föra över dom till datorn. Eller egentligen inte, är väl bara slö.
Jag o Theron har nyss skjutsat Victor till idrottslektion, idag skulle dom prova på curling. Tyckte det var urtrist att kolla på tv, tills det var OS och svenska damerna började spela och man fick reglerna klart för sig, då blev det helt plötsligt jättespännande!
Får se om det blir någon schäferklubb imorgon, mår lite risigt. En del av barnen har varit förkylda så det är väl därifrån det kommer. Så vi får se hur man mår imorgon. Nä nu ska jag börja läsa på om "Barnavårdsutredningar", har en individuell hemuppgift på det som ska skrivas. Intressant, men säkerligen tufft att arbeta med.
Hasta la vista

2 kommentarer:

Ludmillas matte sa...

Jag känner igen det där med att föra över bilderna till datorn... varför är man så slö på det??? Det är ju inte speciellt omständigt och tar inte heller så lång tid, men ändå ids man inte göra det.

Theron o familj sa...

Precis, jag kom så långt så att jag gick o tittade på kabeln (som överför bildera) sen kom jag inte längre...